BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 9, 2011

5 - 6 march 2011

ASSALAMUALAIKUM WBT...

bUat TaTaPan diri & pengikut2 blog kerdil ini................

pengalaman berharga yg 1st time dilalui ini amat berharga n bernilai sgt buatku....kisahnya bermula seawal jam 5 pg apabila KBK *** bergerak mara menuju terus dari YONG PENG>segamat>keratong>bahau>temerloh dan akhirnya sekitar 12 tgh hari KBK *** tiba ke destinasi yg dinanti yakni N-28 K*****.........
sepanjang perjalanan pergi,terdapat "pemeriksaan" di simpang ___ ..namun tidak dilakukan ape pun..sekadar menjaga .....sewaktu pulang pula terdapat 2 hot spot..namun keadaan tetap sama......

disini ingin ku zahirkan buat ibu & ayah...andai anakmu kalah(mati) di medan juang, redhalah pemergianku...
maafkan aku kerana tidak pernah meluah kerahsiaan yg melibatkan aset antum...(kereta,motor dan segala wang yang ibu ayah bagi, akurlah itu tak lain n tak bukan hanyalah milik Nya...) terima kasih ibu ayah...
akan ku gunakan sebaik mungkin supaya ibu n ayah juga mendapat saham yg terbaik apabila di soal kelak...

TERIMA KASIH sekali lagi ku ucapkan kpd ibu ayah kerna melahirkan aku menjadi hamba Allah dan penggerak perjuangan Rasul Allah...walaupun kalian membantah atau tidak bersetuju, yakin & percayalah....syurga menanti bg org2 yang benar&sabar...itu kuncinya....andai yg aku kejar pekerjaan dunia yg akan melalaikan aku,ketahuilah.......aku tidak rela.....

berbalik pd perjalanan 6 7 jam ke sana..cabaran yg hebat aku peroleh bila kakiku sakit..huhu...bayangkan pemandu2 jalan raya yang memandu sehingga 12 jam..subhanallah....baru ku tahu bagaimana rasanya menjadi pemandu kenderaan..dulu...ayah je slalu pandu...

~PENGALAMAN MENCERNA PEMIKIRAN PERJUANGAN~ credit to Aisya,Auni,& Kak Nor

0 comments: